- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

194

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ

+امروز صبح تا ظهر یکی از بدترین روزهای زندگیم بود .. دکتر بیشعور کصافط جلوی همه قهوه ایم کرد . استاد میدونست حق با منه اما چیزی بهش نگفت . اصن داااااااااغووووووووووون شدم :( منم بخاطر سفارشای استاد ک تو دوره ی دانشجویی نباید با کسی بحث کرد و باید اجبارن حق رو ب طرف مقابل داد ، در حالی ک همه ی بدنم میلرزید و قرمز شده بودم هیچی بهش نگفتم . فقط یکم دیگه مونده بود ک با همه قدرت سرش داد بکشم یا حتی بزنمش :| هرچی ک خاست بعدش با شوخی ماست مالیش کنه من عصبانی تر میشدم . اصن از صبح ک سلام بهش نکردمو اصن محلش ندادم این سگ شد . دریغ از مثقالی پرستیژ دکترونه... به درک.... راست میگن ک آدما هرچی بار علمیشون کمتر ادعاشونم بیشتر !!!! زوره دکتری ک 3تا اسپاینالش نگرفت برگرده ب من توهین کنه . بعدم داد بزنه من الان باید تو آمریکا تدریس کنم اما تو بدترین منطقه ی شهر دارم اسپاینال میکنم و با شما سرو کله میزنم..!!! میخاستم بگم خب هرکس با توجه ب لیاقتی ک داره موقعیت ب دست میاره !!!! یکی مثل دکتر پیشوایی کار تو بیمارستانای فرانسه و عملهای قلب و عروق رو تجربه میکنه .. یکی هم مثل تو ک همین اسپاینال ساده هم از دستت نمیاد ...

+امروز یه بچه ای بعد از 13 سال انتظار ب دنیا اومد و خانوادشو خوشحال کرد .. هه .. استاد میگفت اسم این نوزادا golden baby هست ^_^ بهش گفتم استاد منم گلدن بیبی بودما اما خب نه 13 سال... ینی در واقع یجورایی میشم silver :))) جا خورد گفت اصلن بهت نمیاد . نمیدونم از چه لحاظ بهم نمیاد :/ و روم نشد بپرسم از چه لحاظ :| امروز آخرین روز بیمارستان زنان بود . خیلی لذت بخش بود دیدن اون همه نی نی... و چیزی ک همه مونو خسته کرده بود فقط غر غر های استاد و زرت نمره کم کردناش بود ک البته داشتیم عادت میکردیم...

+بعد از ظهر با فاطمه دوست قدیمیم قرار ناهار گذاشتیم . رفتیم فلافل مگسی(ب قول نسرین) خوردیم ولی عجیییییییب چسبییییییید... امروز بعد از ظهر عاااااالی بود برخلاف صبح.....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۲
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی