- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

196

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ

هفته ی عجیبی رو پشت سر گذاشتم تا به جمعه رسیدم . خیلی ندیدمت . وسط هفته ک سرم شلوغ بود اصلن حواسم نبود ک خیلی دلتنگم . از دیشب ک مثلن دارم استراحت میکنم میفهمم چ خلا بزرگی داشتم چند روز . خنده هامم الکی بوده تقریبن . امشب سعی میکنم بیام پیشت و از نزدیک ببینمت . از ظهر ک فهمیدم مریض شدی اعصاب ندارم . طبق معمول خانواده از شنیدن صدای شادمهر خسته شدند !! نمیفهمن ک دست من نیست !

دیروز پیش اخوان سوتی دادم . خیلی جلاده !! سوزن ب اون کلفتی ِ اپیدورال رو داد دستم گفت امتحان کن . نترس کمرش بی حسه !!!!! گفتم میترسم !! گفت روت حساب میکردم :| ... آخه مگه ممکنه !!! من حتی با راهنمایی لحظه ب لحظه هم نمیتونم کاری رو ک دوبارم از نزدیک ندیدم انجام بدم !!! خودش بارها کمر اون بنده خدا رو سوراخ کرد و خطا رفت . من چطور میتونم ب خودم اطمینان بدم ک میتونم ! هرچی بیشتر میگذره بیشتر تمایز دکتر پیشوایی با این تازه کارها واسم معلوم میشه . اون چندین بار تاکید میکرد ک اول حتمن با سوزن نازک تر انجام بدین و هروقت مطمئن شدین ک درست رفتید سوزن کلفت بردارین . اما ایشون....... آدمای بیمار چرک نویس ما نیستن . کسی حق نداره بواسطه ی اینکه اونا اعتماد میکنن و میان بیمارستان آموزشی درمانی اونا رو موش آزمایشگاهی دانشجوهای تازه کار کنه ک کار یاد بگیرن.. من هنوز خیلی روحیه م ضعیفه .. وقتی دیدم بدون اینکه ب تموم شدن اثر بیهوشی یه مریض توجه کنن واسش شالدون گذاشتن و بخیه زدن و مریض با تمام توانش فریاد میزد بی اختیار اشک تو چشمام حلقه زد .. گناه دارن این مردم !! مردمی ک بخاطر اینکه کارشون گیره و پای جونشون وسطه مجبورن ب دکترایی اعتماد کنن ک واقعن انسان نیستن.....

+زنده باد مهران مدیری و موضوعی ک ب خوبی سوژه قرارش داد.....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۰
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی