- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

بیکارانه

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۳ ق.ظ

امروز برای اولین بار پس از مدتها دغدغه و فکر مشغولی اولین روز بیکاریمو در خونه سپری کردم.. فکرم مشغوله.. قیافه دکتر پیشوایی یه لحظه هم جلو چشمام دور نمیشه.. این حق من نبود ک انقد خوندمو تلاش کردم حالا بخاطر کمبود وقت بخام نمره نیارم.. خدایا کمک کن..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۷
بانوی شرقی

نظرات  (۲)

سلام
انشاالله درپناه پروردگار باشید
راستی به جمع ما بیانی ها خوش اومدین
به ما هم سری بزنید
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی