- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

199

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ

سلام مجدد و خیلی بی مهر و پر از خشم ب بلاگفا !!!!!! و یه سلام پرمهر به خودمو دوستان عزیزم.. :( بلاگفا با کمال پررویی و وقاحت وبلاگمو کامل حذف کرد و خجالت نکشید !!!!! با لطف و مهربونی دوست عزیزم یکتای مهربون تونستم بک آپ وبمو پیدا کنم و با هزار زور و زحمت دوباره از روز اول پست هایی ک تاریخ و ثبتش خیلی برام اهمیت داشت رو کپی پیست کردم و کنار هم چیدم ک هرگز فراموشم نشه و خاطرات خوبم از دست نره!!! بگذریم از اینکه 8 ماه از خاطراتم کلن دود شد و هرکاری کردم برنگشت ک نگشت ! اما بقیه ش ک از 754 تا پست حدودن 200 تا میشه برای من ارزش اینو داشت ک غروب دیروز تا صبح امروز بشینم فقط کپی پیست کنم تا منظم کنار هم باشن !! بقیه شم گذاشتم تو همون بک آپ بمونه تا شاید سر فرصت برگردونم.... دیگه نمیخام بلاگفا بمونم . ب محض اینکه امکانش پیش بیاد وبمو کلن انتقال میدم ب blog.ir با همین ادرس و نشونی... الانم ساختمش و موجوده اما چون خیلی برام غریبه بود و بقیه خاطره هام توش نبود سختمه بنویسم توش.... :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۵
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی