- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

200

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ

از همون بچگی از بزرگترا همیشه شنیدیم ک این شبها شب مهمیه.. کوچیک بودیمو نمیفهمیدیم چرا اما ناخوداگاه برامون مهم شده بود! حالا بزرگتر شدیمو درکش کردیم.. امیدوارم بتونم کمی خودمو بکشم بالا تو این شبها . مهم ترین تصمیمی که گرفتم اینه که امسال برخلاف سالهای پیش میخام همه ی آدمهایی ک ازشون کدورت ب دل دارم رو ببخشم . همه رو.... بدون استثنا.. یجایی خودندم بعضیا حتی ارزش اینو ندارن ک ب اندازه ی یه کینه و ناراحتی جایی تو قلبمون داشته باشن.. نمیخام قلبم سنگین باشه از ناراحتی کسایی ک حالا یا ارزششو دارن یا ندارن..

میخام کمی مهربونتر از اینی ک هستم باشم !! تا الانشم همیشه قلب مهربونی داشتم اما حس میکنم بازم جا داره ک مهربون تر شد ! دختری ک یکی دوساله باهاش هم کلاسم بدون اینکه بخاد اینو ب من یاد داد ک واقعن میشه بی توقع مهربون بود . بی تظاهر ساده بود اما نه خنگ! کسی ک هرگز ندیدم در برابر بی محبتی یا بی احترامی ای ک بهش میشه کینه ب دل بگیره یا اخلاقشو تغیر بده . همیشه منو ب فکر فرو میبره ک اخه مگه میشه تو این دنیای کثیف یه آدم اییییین همه مهربون باشه و قلبش پاک باشه . بارها به رفتارش ریز شدم و دقت کردم ! و هیچوقتم ندیدم ضرر کنه ازین همه سادگی..در تمام عمرم دختری مهربون تر و پاک تر از اون اطرافم ندیدم مگر مادرم.. همیشه خجالتم میده قلب مهربونش.. خیلی راحت بگم میخام ازش الگو برداری کنم..

امشب خیلی دعا میکنم واسه کسایی ک الگوی خوبی بودن واسم.. آدم از هرکس چیزی یاد میگیره.. منم خیلی وقته ک تحت تاثیر اخلاق این نسرین بانوی مهربون قرار گرفتم ! شاید خیلی مسخره ب نظر بیاد اما مطمئنم ک از وقتی ک با این دختر صمیمی شدم رفتار و اخلاق شخصیم فوق العاده تغیر کرده بخصوص با محمد !!! دیگه خیلی وقته ک واسه مسائل کوچیک گیر بیخودی نمیدم !!! خیلی وقته ک از قهر کردن بدم اومده و خیلی ساده وقتی تقصیر از منه با یه معذرت خاهی همه چیزو حل میکنم .. و دیگه اصلن مثه قبل عذرخاهی برام تلخ و زجر آور نیست..

امشب نمیدونم چطور از خدا تشکر کنم بخاطر این نعمتی ک بهم داد و باعث شد من خیلی مهربون تر از قبلم بشم... امشب دلم میخاد تمام دنیا هم منو ببخشن..

هرکس این مطلبو خوند لطفن منو ببخشه و برام دعا کنه.. تقریبن روزای سختیو میگذرونم و ب شدت محتاج دعا هستم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۶
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی