- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

عید استثنایی!!!

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ

ما توی فامیل رسم داریم بعد از فوت کسی اولین عیدی ک بعد از چهلم شخص میرسه همه میرن خونش و تبریک میگن و ازین کارا.. عید فطر یکی از همین مهمونی ها بود .. دلم ب شدت گرفته بود .. ب محمد گفتم تا وقتی ک نیای من دیگه نمیام خونتون!!! :( خب گناه دارم :( شب چند باری بهش زنگ زدم جواب نداد.. منم نوشتم عیدت مبارک و گوشیمو خاموش کردم.. خیلی شب بدی بود نمیگذشت.. ساعت 6 صبح بود ک دیگه خیلی دلتنگی فشار اورد . آخه ماه رمضان ک بود از افطار تا 9-10 صبح فردا 100 بار محمد زنگ میزدو باهام حرف میزد.. گوشیو روشن کردم ببینم چ خبره!! هنوز یه دیقه نشده بود ک زنگ خورد:)))))) مثه بختک پریدم رو گوشی جواب دادم :)))) حالا یکی بیاد این وسط اشکای منو جمع کنه!!!! :0 دقیقن مثه کودکان :0 راجب مهمونی حرف زدیم گفت نمیام و تو برو اما!! فکر کردم اذیتم میکنه.. میخاد سوپرایزم کنه! :| منی ک داشتم میخابیدم پاشدم ب جون ابروها و صورتم افتادم تا خابم نبره یوقت.. رفتم دیدم واقن نیست.. :|

اومدم خابیدم.. غروب از خاب پاشدم مامان زنگ زد با دایی اینا دارم میام خونه بابا بره خرید کنه واسه شام.. دایی ک اومد یکم مثه همیشه سر ب سرم گذاشت و بعدم خیلی واقعی گفت دکتر اقوامش فوت کردن رفته یزد خاکسپاری و حالا حالاها نمیاد!! آه خدای من بدتر ازین امکان ندااااااشت!!!! داغون اومدم تو اتاقم یکم ریکاوری شم.. محمد زنگ زد... گفت بیرونم! صدای شکستن قلبمو شنیدم :| تو که پات درد میکرد :| زودی قطع کرد....

گاد!! زنگ خونه!! یه درصدم فکر نمیکردم محمد دیووووووووونه باشه :)) عین شوهر ندیده ها جلوی دایی چسبیده بودم ب محمد هی بوسش میکردم :)) دایی میگفت بسه کندیش :)) یک ماهی میشد ک اینجا نیمده بود.. من فکر نمیکردم ببینمش دیشب.. بهترین شب تیرماه 94 بود.. بودن کنارش تو اتاق خودم.. عالی بود..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۷
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی