- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

روز ِ عااااااااالی......

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ

امروز به تعبیری اولین روز غیر تابستونی من بود ک خوشبختانه بعد از کلی خونه نشینی و بیکاری خیلی به جا و به موقع بود و خیلی حالمو بهتر کرد. دیشب محمد اومد پیشم که امروز ک روز اولمه خودش منو برسونه بیمارستان.. خیلی خوشحالانه وسایلمو جمع کردمو محمد روپوشمو اتو کرد و منم با کلی استرس همش تو فکر امروز بودم.. تا صبح یه دیقه هم نخابیدم هم اینکه هنوز عادت نکردم شبا بخابم و هم اینکه همش میترسیدم جلوی موسوی سوتی بدم با این فاصله ای ک افتاده بود بین این دو کاراموزی... و جلوی همه سنگ رو یخم کنه!

امروز صبح ب نسرین گفتم حالا ک خونشون تو مسیر خونه ی ما تا بیمارستانه اماده باشه ک باهم بریم.. میخاستم ب یه بهانه ای زودتر ببینمش.. خیلی ذوق زده بودم!! آخه این ترم با ممارست فراوانم بلخره گروهم تغیر کرد و اومدم تو گروه دلخاه.. امروز اصلن روز سختی نبود.. اصلن حرص نخوردم:| همه بچه ها یکدست و یک رو... چه پسر چه دختر! همه به فکر همکاری بودن نه زیرآب زنی :|

امروز داشتم با کلی هیجان و خنده ب نسرین میگفتم ک وحید و ببعی تو اینستا درخاست دادن و من ردشون کردم :)) یدفه یکی از دوستام پرید وسط گفت آره یه بنده خدایی میگفت ما ک جرعت نمیکنیم اکبری رو req بدیم :))) برای اولین بار در عمرم احساس لولو خرخره گی کردم :| :دی

و بعد از ظهرم در کمال ناباوری دقیقن موقعی ک از اتاق عمل اومدم بیرون گوشیم زنگ خورد و محمد... گفت ک کارش تموم شده و میتونه بیاد دنبالم... عجیبه!! حتی بابامم از زیر رسوندن من ب اون بیمارستان بدمسیر فرار میکنه ! :) ولی خیلی ذوق کردم ک تو این گرما و شلوغی یکی هست که خیلی به فکرمه و تند تند کاراشو ردیف میکنه که من کمتر اذیت بشمو چند دیقه ای بیشتر باهم باشیم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۲
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی