- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

الکی...*

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ

دوباره مشغولیات درسی شروع شد و همزمان باهاش دلتنگی های من... !! البته ترجیح میدم کمی دلتنگ باشم تا اینکه تو خونه احساس بی فایده بودن بکنم:/ چون من وقتی تو خونه بیکار بشم فقط میخابم... و باد میکنم :| خوبیش اینه ک درس نداریم حداقل..... چقد قبلم خوشحاله وقتی میگی ب من افتخار میکنی ک برای مردم جامعه م فایده دارم..!! خجالت میکشم :) چون هنوز زیاد کار خاصی ازم بر نمیاد و تو بزرگش میکنی...... اما هرروز ک میگذره سعی میکنم بهتر و با توجه بیشتر کارمو انجام بدم. و چه لذتبخشه آدم عشقش بهش افتخار کنه.. حتی الکی ^_^ .....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۶
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی