- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

دکتر دماغ عقابیِ محبوب من...

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ

امروز چقد خوب بود!!!! ریخت رعب آور ِ موسوی یه بارم جلو چشمم نیمد.. دو روزه ک چندتا عمل رینو رفتم با دکتر ِ محبوبم :دی تا سرانجام وسوسه شدم ک بهش بگم بینی خودمو یه نگاه بندازه ببینه چجوره اوضاش.. :دی همینطور ک داشت راه میرفت روبروش عقب عقب روان بهش گفت دکتر بینی مو یه نگاه بنداز بی زحمت.. عمل بشه چجور میشه؟ گفت مگه میخای عمل کنی :| بیخیااااااااااال دختر!! ببین دماغ خودم چ عقابیه چقدم شیکه.. عمل میخای چکار... ولی خب عملت راحته اما فک نکنم زیاد تغیر کنی... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۶
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی