- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

استارت عالی

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ

امروز هم یه شروع عالی داشتم واسه خودم... ساعت 6:20 گوشیم بیدارم کرد.. خیلی خابالوانه زدم روش ک تا ده دیقه خفه شه :/ دوباره خابیدم ک ایندفه یه صدای آشناتر ب گوشم خورد.. "نمیتووونم از عشق تووو بگذرم.. جدایی خود مرگه ترکم نکووووون.... و این حرفا"http://up.vbiran.ir/uploads/21764141098169737466_19.pngطبق معمول مثه بختک افتادم رو گوشی :)) محمد بود.. با صدای خفنم جواب دادم .. و چقد لذت بخشه آدم همچین موقعی عشقش بهش بگه صبح بخیررررررررر خاپالووووووکی میری؟ بیام دنبالت؟! خب مسلمه جوابم مثه همیشه مثبت بود :)) البته با کمی تارف و این حرفا...

فکر کردم تا صبح نخابیده ک این موقع بیداره!!! ازش پرسیدم گفت نه.. گفتم زود خابیدی؟ گفت نه :| پس چی؟! اخه وقتی اینجاس صبح با زور با کلی اذیت چشماشو باز میکنه و نیمی از وقتمو میگیره :/ .. وقتی گفتش صبح ک چشماشو باز کرده ساعت 6 بوده و ب خاطرم نخابیده تا ب موقعش بهم زنگ بزنه تا باهم بریم چقدر خوشحال شدم.. این خوشحالیا خیلی ب دلم میشینه.. اگه اون نمیومد قطعن بابا منو میبرد تا بیمارستان اما همین که اون خابالو ی بی رقیب با وجود خستگی ِ این روزاش دیگه خابش نبرده تا بهم زنگ بزنه و هماهنگ کنه انگار دنیا دنیا برام ارزش داره... هرچند ک شاید واسه خیلیا مسخره بیاد!!! اما منی ک میدونم محمد تحت هیچ شرایطی از خابش کم نمیذاره میتونم حس کنم ک پشت این کاراش چه علاقه ی قشنگیه ^_^

تو این هفته امشب ششمین باری هست ک قرار میذاریم شب بریم بیرون اما دوتایی تا این موقه ها میخابیمو با خوشحالی قرارمونو میندازیم ب فرداشب و فرداشبم ب همین صورت.. :D

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۴
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی