- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

من آمده ام وای وای :دی

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ

خب.. بنابر زیغ وقتی ک این روزا مواجهم باهاش مجبورم دیر ب دیر بیام پرحرفی کنم و هی پستای طولانی ِ حوصله سر برنده بذارم :D سه شنبه روز ِ فوق العاده پر استرسی رو شروع کردم از اول صبح ک دیدم باز هم موسوی بیهوشی ِ عمل منه :( هرچی اول هفته ها تو نکویی خوش شانسم و اصن عمل سخت ندارم اخر هفته ها تو بهشتی عوضش معروفم به خانم ِ بدشانس :| ولی سه شنبه نمیدونم موسوی از کدوم دنده پا شده بود ک انقد حالش خوب بود!!!! هی راه بی راه ب من میگفت دخترم :0 وایساده بودم پیشش ک بهم لارنگوسکوپ داد و گفت اینتوبه ش با شما ! گفتم من؟؟؟!!!! گفت اره پس کی؟!چندبار خودم برات توضیح دادم.. خلاصه سه شنبه اولین لوله ی دانشجویی رو در نای ِ مریض فرو کردم و موسوی هم باریکلا گویان کلی ازم تعریف کرد :)) عمل 3-4 ساعتی ب طول انجامید و ب دلیل کمبود صندلی من کلن رو پا وایساده بودم.. لحظه شماری میکردم ک برم خونه بخابم اما وقتی محمد زنگ زد و گفت بیام دنبالت نتونستم نه بگم.. تو ماشین گفت بیا خونه مون باز نتونستم نه بگم!!! رفتیم خونه ، مریم گفت امروز غروب بریم پیاده روی و یکم بگردیم بازم نشد مقاومت کنمhttp://up.vbiran.ir/uploads/1009014109816984616_21.pngبعد از کلی پیاده رویی 4 تایی شب ک برگشتیم حتی بالا نرفتم ک خدافظی کنم و گفتم سریع منو برسونید خونه .. رفتم خونه هیچکس نبود برگشتم خونه خاله دیدم مامان اونجاس!! وایhttp://up.vbiran.ir/uploads/36016143480345435406_2.pngبا اینکه ب حال مرگ شب برگشتم اما خیلی دوست داشتم دیروزو.. شب با چشم باز خاب بودم و نشسته بودم کنار همه و الکی میخندیدم :| ولی بازم اخر شب مقاومت کردم ک محمد شب بیاد پیشم هرچند ک تو ماشین خابم برد و وقتی رسیدیم با چشم ِ باز اومدم افتادم تو جام و نفهمیدم چی شد :D 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۴
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی