- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

ترم جدید..

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۱۶ ق.ظ

راستی خیلی وقته ترم جدید شروع شده و من هر وقت خاستم کلی حرف بنویسم بلاگفای لعنتی خراب بوده.. عوضش الان آزادمو خوشحال از بندش!!!

این ترم سرم کمی خلوت تره.. سه چهار تا امتحان سه چهار واحدی بیشتر ندارم :)) این ترم بیشتر از همه دلم برای دکتر پیشوایی فرهیخته ی فهمیده ی بی نظیرمون تنگه!! دکتر اخوان ثالث پسر اخوان ثالث خدا بیامرز شده استاد روش بیهوشیمون و تو این یه جلسه ای ک باهاش بودیم همه ب شدت دلمون برای پیشوایی و روزهایی ک قدرشو ندونستیم تنگ شد.. خداییش با هر سرعتی ک ویساشوگوش میدم نمیفهمم چی میگه !! رفرنسی ک معرفی کرده نایاب و نادره!! امتحانشو ب گفته ی خودش انگلیش میگیره و کلی شرایط بد و بدتر از دکتر پیشوایی :|

اخوان از همون ترمای قبل ک منو تو بیمارستان میدیدو کلی واسم توضیحات قلمبه سلمبه میداد فکر میکرد خیلی آدم خاصی ام و خیلی باهوشمو خیلییییییی سر درمیارم از حرفاش :)) و حتی جلسه ی اولم همینطور همچنان.. اما اطمینان دارم یه امتحان ک بگیره دستش میاد ک من اهلش نیستم و بفهم های کلاس کسان دیگری اند.. :/

و چه جالب.. ک ما انقد گروهمون ریزش داشته.. چند نفر ک انتقالی گرفتن و مهمان شدن شهر خودشون.. یکی رفت پرستاری.. یکی رفت پزشکی.. یکی رفت دنبال زندگیش.. و کسان دیگری ک هنوز میخان کنکور بدن... همینطور پیش بره تا پایان دوره حتمن جمعیت کلاسمون به 10 نفر خاهد رسید :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۱
بانوی شرقی

نظرات  (۱)

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۳۹ زینـب خــآنم
وااااااااااای چقــــــــد دلم تنگ شده بود
هم واسه خودت ، هم واسه نوشته هات
چه خوب ک اومدی بلاخــــــــــره  *_^
منم یکی از استادام همچین فکری داشت راجع بهم ، ولی وقتی ی بار معدلم ُ دید نظرش کاملا عوض شد : ))))
ببین تو فقط هرجوری هس پایه ثابت باش
تو دیگ نریــز پلیـــز  : /
پاسخ:
فدات عزیزمممم.. خودمم دلتنگ بودم😄:-)) 
اره بابا رااااحتتتتت شدمممم.. اه حالم از بلاگفا بهم خورده..
خیلی بده ترم پیش هم جلو یکی دیگه لو رفتم:-)) :-)) :-)) 
تبابا کجا برم بهتر از اینجایی ک هستم.. خیلی دوست دارم رشته مو..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی