- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

محمد.

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۲ ق.ظ

امروز 90 درصد بچه های علوم پزشکی همه باهم رفتیم فیلم فوق العاده "محمد" رو تماشا کردیم.. کلی احساسات خوب بهم منتقل شد.. خیلی فیلم کم نقصی بود.. یه قسمتایی از فیلم آدم چاره ای نداشت جز اینکه ب مسلمون بودن خودش افتخار کنه..!

امروز یه کامنتی دیدم راجب این فیلم ک دختری گفته بود ک من جزو کمپین تحریمشم!! یعنی چی ک پول بی زبون مارو برمیدارن و تاریخچه ی اعراب رو میسازن مگه ما کم اسطوره داریم!!!! " دیدگاه بعضیا خیلی عجیب و ناراحت کنندس !! یعنی چی این حرف؟! اون فیلم زندگی پیامبریه ک بهش اعتقاد داریم ! تاریخچه اعراب دیگه چ صیغه ایه!!!!! چ اسطوره ای بالاتر از محمد میتونه واسه ما مسلمونها وجود داشته باشه.. دوست داشتم تعریفش از اسطوره رو بدونم.....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۱
بانوی شرقی

نظرات  (۱)

قشنگ بود آیدا؟؟؟ من کللی فیلمِ ندیده دارم که موندم اولویت رو با کدوم بذارم:/

اسطوره؟؟؟لابد فقط حافظ و سعدی و فردوسی:)))
پاسخ:
آره نرگس خیلیییییییییییی !!!!!
من ک لذت بردم
حرفه ای بود خیلی


یا مثلن کوروش کبیر خیلی مد شده :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی