- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

هپینگ!!

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۵۵ ق.ظ

اصن عجیب خوشالم ک از بلاگفای لعنتی منتقل شدم ب اینجا......

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۱
بانوی شرقی

نظرات  (۳)

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۴۰ زینـب خــآنم
وووووووووووووویییییییییی منــــــــــــم  : )))
پاسخ:
:))
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۱ عـآطِــF ــه
سلام آی دا ^-^
 کار خوبی کردی!
فرصت کردم برات تغییر ش میدم
فقط بگو همین قالب فعلی ـت میخای چجوری باشه
پاسخ:
سلام عاطی جونم..
اره بابا راحت شدممممم!! بلاگفا خیلی مزخرف شده بود..
جدی میگی؟؟؟؟ وای عاطی اگه این کارو کنی ک خیلی ممنون میشمممممم
میگم..
نمیشه مثه قالب بلاگفام باشه؟ اونو خیلی دوسدارم :(
سلااااااام
آیدا من رفتم بلاگ اسکای آدرسم گذاشتم
ولی باهاش مشکل دارم نمیتونم عکس و شکلک بذارم و مهمتر از همه اینکه باهاش راحت نیستم:( 
فکرکنم دوباره برگردم بلاگفا...
این بلاگ ساختنش پیچیده بود امتحانش نکردم
پاسخ:
سلاممممممم عشق 3>
اا؟ ب سلامتییییییییی
نرگس فکر میکنی.... خیلی زود مثه بلاگفا لعنتی برات عادی میشه
دیگه ریسک اونجا نوشتن رو نپذیر !!!!

نرگس پیچیده نبود ک ! من ب این خنگی از پسش براومدم تو ک دیگه ماشالا زرنگی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی