- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

همیشه باش...

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ب.ظ

خیلی جالبه برام .. تو یه کارایی میکنی ک من ِ ریزبین اگر جای تو بودم هیچوقت ب ذهنم نمیرسید ! چند باره دارم دقت میکنم حالا ک فهمیدی زیاد از عمه کوچیکت خوشم نمیاد ، وقتی ک میاد و چند روز خونه تون میمونه.. یا شبهایی ک میبریدش بیرون و تفریح و خوش گذرونی اصلن از من نمیخای ک همراهیتون کنم ! اما عوضش وقتی ک زحمتو کم کرد و برگشت حتی شده نیم ساعت .. اصلن پنج دیقه.. منو میبری دونه ب دونه ی جاهایی ک باهاشون رفتی و من کنارت نبودم.. همون چیزایی ک همراه اونا دلت خاسته بخوری و میل نداشتی رو سفارش میدی این بار کنار ِ من.. خوشحالم از دیدن ِ تفکرات ِ مردونه ات ! از اینکه فقط من نیستم که دارم تلاش میکنم اون طور ک تو میخای تغییر کنم...

شب کنار ِ تو.. تو هوای ملسی ک بجز اوایل پاییز و اواخر زمستون به ندرت میشه تو روزای دیگه ی چهار تا فصل ِ سال پیداش کرد.. نسیم ِ خنکی ک یه لرز کوچیک به شونه هامون میندازه و بهم نزدیکمون میکنه.. و برای منی که عاشق گوش کردن ِ موزیکم.. گوش کردن ِ آهنگای مورد ِ علاقم کنار ِ تو وسط ِ سبزه ها و زیر درخت و نور مهتاب و سکوت ِ خیابون و یه چای داغ ِ زعفرونی میتونه آخر ِ خوشبختی باشه !! و خوشحالم ک خوشبختی رو توی داشتن ِ همین لحظه های کوتاه و شیرین میدونم ! حتی تووی چیدن ِ شاخه گلی ک با دستای تو از باغچه ی وسط ِ میدون کنده میشه و با کلی علاقه و دقت کنار ِ صورتم لابه لای موهام گذاشته میشه.....

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱
بانوی شرقی

نظرات  (۹)

آفرین میبینم ک داری آدم میشی دختر منگل!!!

کاش بری بخونی ببینی چقد من بدبختم!!!!! :(((((((((((((((
پاسخ:
منگل منم؟؟ من منگلم؟؟؟
من ک خیلی خووووووبمممممممم :))
۱۲ مهر ۹۴ ، ۰۲:۱۲ محمد StigMatiZed
خووب، خووب اقا
چقدر خوبه که شریک زندگی آدم خودشو باهات وفق بده...اونوقته که تو ام حاضری از بعضی چیزا چشم بپوشی...
خیلی خوبه آیدا امیدوارم همیشه همینطور باشه:**
پاسخ:
آره.. اولش خیلی سخته اما شیرینه..... :)
ممنون..
خودمم امیدوارم :) :*
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۰:۰۰ زینـب خــآنم
دیگ همیشـه ک قــرآر نیس خانومـآ حواسشون ب همه چــی باشه ، گـآهی هم بعضــی مردای زِبِل پیشــی میگیرن   ; )
اینقــــد با نوشته هات تا حالا خندیدم ک این متن عاشــقآنه واقعا تنـوع شــد
علاوه بر اینکه قــلم و رفــتآر طنزت خوبه ، رمانتیــکم خــــــــوب مینویــسی  ^_*
پاسخ:
آخه اینجور کارا از محمدی ک یکی دو سال پیش میشناختم بعیده :)))) اون اصلن هیچوقت یه این جزییات دقت نمیکرد !!!!
واقن؟ :)) ممنون عزیز من خودت خوب میخونیییییییی :**
همین خوشبختی های کوجک احساس خوشبخت بودن رو به ادم میده  . 
خوش باشین عزیز دل....

سلام
پاسخ:
قربونت برم عزیزدل من !!
سلام مهربون..
۱۸ مهر ۹۴ ، ۰۹:۰۳ زینـب خــآنم
کجـــآئــی شمــــــــــآ خـــانوم دکتر ؟؟؟؟؟؟
بیا دلمون واست تنگید دیگ  : (
پاسخ:
من خیییییلی نبودم خونه زینب :)) وقتی هم ک میومدم یا خاب بودم یا تنبلیم میومد بیام پای پی سی :دی
فداااااااااات:* عزیزمیییییی :**
آیدا من بلاگفام با همون آدرس...
پاسخ:
اوکی عزیزم .. ممنون ک گفتییییییی :*****
امیدوارم درهمه مراحل زندگیتون موفق باشید.
میخوای انکار کنی منگل بودنتو؟
پاسخ:
عاره :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی