- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

ش.محمدی

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۴ ب.ظ

هفته ی پیش با یکی از دوستام ک واسه امروز ِ بیمارستان ِ خودش مشکل داشت قرار گذاشتیم بیمارستانامونو عوض کنیم و من بجاش برم بهشتی !! آرزوم خیلی زود تر ازون ک فکرشو کنم براورده شده بود ! دلم خیلی تنگ شده بود واسه بچه های اونجا مخصوصن دکتر شاهمحمد ی ِ محبوبم 3> صبح تا وارد اتاق عمل شدم اول چک کردم ببینم اورتوپد کیه :)) آخ جوووووون ! میاد امروز .. همیشه بهترین عمل ها برای من عمل های اورتوپدی بود.. تو استیشن نشسته بودم مشغول بازی با گوشی و حواسم نبود ک اومد و گفت اوووووووو ببین کی اینجاااااااس!!! منم طبق معمول هیجان زده سلام کردم و گفتم کاراموزی ِ بهشتی مون تموم شد همون تابستون الانم جای کسی اومدم.. گفت نباید از این دکتر کچل خداحافظی میکردی؟؟ :/ -دکتر کچل چیه؟ اینقد مو داری !!! :| -میگن ریخته همش !!! امروز خیلی شلوغه آماده ای؟ میخام اشعه ب خوردت بدم -_- ! - و طبق معمول خنده های ها ها ها ییش.... - منم ک تازه با جناب خان آشنا شدم!! بلافاصله گفتم هه هه هه و..... :)))))

خیییییییلی امروز خوب بود.. خیلی مریض بودم اما مشتاقانه تا ظهر روی پا وایسادمو کلی آدم ِ دست و پا شکسته بیهوش کردم :))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۱
بانوی شرقی